Ladeløsning til boligforeninger
Fleksibel og skræddersyet ladeløsning, der passer til jeres boligforening
Derfor skal I vælge TakeCHARGE Pro
Nul administration
Vi leverer dén ladeløsning, som passer til jeres behov i boligforeningen. Vores løsninger er skalerbare, så de kan tilpasses ladebehovet nu og i fremtiden. Vi klarer al administration og afregning.
Flere brugergrupper
Vores ladeløsninger kan nemt håndtere mange brugere, som deler laderne. Med flere brugergrupper kan vi afregne faste brugere på månedsbasis og gæster direkte på standeren – uden brug af app. Det er endda muligt at inddele forskellige brugere på forskellige niveauer, hvilket gør det nemt og fleksibelt at have en ladestander (eller flere) fra TakeCHARGE Pro.
Lad op ude
Den ladebrik, som giver beboerne i boligforeningen adgang til laderne, giver også adgang til mere end 300.000 offentlige ladepunkter rundt omkring i Europa.
Flere fordele
- Ingen administration for foreningen
- Markant lavere gebyrer med månedsafregning
- Flere brugergrupper eks. beboere, gæster, offentlig adgang
- Én nøglebrik til ladning hjemme og ude
- Ingen komplicerede apps
- Gæster kan betale direkte med Mobilepay, Apple Pay, Google Pay og betalingskort
- Fleksibel skalering af ladeanlægget
Nul administration
Afregning i boligforeninger besværliggøres ofte af opkrævninger, inddrivning af manglende betalinger og generel administration – men ikke med en løsning fra TakeCHARGE Pro.
Med vores løsning overtager TakeCHARGE Pro al administration og afregning. Vi kan f.eks. afregne faste brugere på månedsbasis, så der kun kommer én transaktion og én regning, mens gæster eller offentligheden afregnes direkte på laderen med MobilPay, Apple Pay, Google Pay eller betalingskort – helt uden brug af app.
Vi tager hånd om alle facetter fra rådgivning, projektering, installation og den efterfølgende drift af systemet, så I kan koncentrere jer om at lade jeres biler.
Flere brugergrupper
Vores system (og ladeløsning) tilpasses jeres behov. Uanset om I deler laderne eller har private P-pladser og tilhørende ladere: Vi klarer det hele og afregner efter aktuelle priser og reelle forbrug.
Vi mener ikke, at brugerne skal tvinges til at benytte en kompliceret app for at lade deres bil. Med vores løsning får hver bruger blot en nøglebrik, som scannes på standeren, og så er det ellers bare at lade bilen op.
Vi tilpasser os jeres behov. Uanset om det drejer sig om fælles ladestandere for hele foreningen eller om hver beboer har egen plads og lader: Vi klarer det hele og afregner mellem beboere og boligforeningen til fastpris eller de faktiske strømpriser henover døgnet.
Vores system er så åbent, som I ønsker det. Vil I give adgang til gæster, så kan de blot scanne en QR-kode og betale direkte med telefonen – det er nemt, og så kan jeres boligforening tjene penge på ladningen, hvis de ønsker det.
Lad op ude
Samme ladebrik, som giver beboerne adgang til foreningens ladere, giver også adgang til mere end 300.000 offentlige ladepunkter rundt omkring i Europa. Det giver fuld frihed på farten og gør det nemt at være elbilsejer og beboer i en boligforening.
VIL DU KONTAKTES?
En af vores erfarne rådgivere, vil tage kontakt til dig
Spørgsmål og svar
Ja. Vi tager hånd om alle dele i processen, fra projektering til installation, idriftsættelse, kontinuerlig drift, support og betalingsløsning.
Intet problem! Vi opsætter ladere til de pladser, som I beslutter jer for. Hvis strømmen betales fælles for hele boligforeningen, klarer vores system afregningen af den enkeltes forbrug.
MobilePay, kreditkort, betalingsservice for faste brugere
Beboere kan få en nøglebrik, der identificerer deres ladning, og gæster kan nemt scanne en QR-kode og betale direkte med MobilePay eller kreditkort. Vi kan opsætte løsningen, så boligforeningens udlæg til strøm opkræves hos brugerne for hver ladning. Foreningen kan også lægge et tillæg på strømmen til driftsomkostninger eller tilbagebetaling af anlægget. Der kan også opkræves betaling fra gæster på området.